dimecres, 27 d’agost del 2008

DESPRÈS DE LES VACANCES


Bé, ja hi tornem a ser, he estat quasi tot el mes de vacances, però vacances d'aquelles de no fer res, de no anar enlloc, d'estar-me asseguda o estirada lleguint un bon llibre, o mirant algún programa interessant (no gaires!), o parlar amb les persones que m'envolten, la família, els amics, els veïns...etc
I sabeu què? no em fa vergonya dir-ho, no em fa vergonya dir que no he anat enlloc de vacances, que he estat a casa, que no he obert l'ordinador per a res, ni per llegir els e-mails, que per cert quant he obert el correu una mica més i em desmaio, per això demano paciència, els aniré obrint de mica en mica.
Dons aixó m'he estat a casa, llegint el llibre que feia temps que tenia per a començar i no tenia temps de llegir, escoltant el cd que em varen regalar pel meu aniversari i que encara no havia escoltat del tot, jugar amb el gat i fer-li moxaines per poder escoltar el seu rum-rum, mirar el cel, els arbres que tinc al jardí amb les dues parelles de tórtores que aquest estiu hi han fet niu.
He disfrutat de la companyia de la família, però també d'estones de solitud.
Espero que tothom que ha fet vacances n'hagi gaudit i qui encara les ha de fer les gaudexi plenament.
I ara... tornar a la feina i gaudir-ne tan com puguem!!

1 comentari:

Arda ha dit...

Benvinguda al mon dels "blogaires".
He entrat al teu blog sense saber qui eres perqué m'ha cridat l'atenció.
No m'he equivocat. El seguiré, pots estar.ne segura.
Fins sempre, una abraçada.