dimecres, 4 de novembre del 2009

..i ara què?

Ja hi tornem, les noves tecnologies no son sant de la meva devoció i avui ha quedat palès, desprès de tan de temps, avui em decideixo a tornar a escriure al blog i m'he estat barallant amb tot això, la culpa meva ho reconec, posava un e-mail per altre i no em deixava entrar, però jo tossuda com una mula cada vegada posava el mateix e-mail! serà l'edat?
Bé he entrat al meu blog avui des de feia no sé quan i he llegit la última entrada i vaja, SORPRESA! em falten uns quants proposits per complir, a veure repasem:

1. Estimar-me molt
Ho he fet tot i que aquest any me n'he oblidat algun dia i això m'ha fet estar malament.
2. Tenir més temps per a mi (aixó vol dir estar més temps a casa)
No ho he aconseguit, cada vegada em comprometo a més coses i clar llavors he de complir.
3. Llegir almenys 2 llibres al mes
Aquesta si, al vespre és el meu moment per llegir, encara que nomès siguin dues pàgines ho faig, potser algun mes no aconsegueixo lleguir-ne dos, però en aquesta vaig bé.
4. No agafar el cotxe si no és imprescindible
Aquesta també la compleixo, m'ajuda que no m'agrada conduir.
5. Portar sempre el cabàs o les bosses per anar a comprar
També m'hi he obligat i sí ho compleixo
6. Mirar alguna posta de sol, com a mínim una a la setmana
Aquesta malauradament no, n'he vist alguna però poquetes poquetes, tan boniques que són.
7. Començar el dia amb un somriure ( i continuar si es possible al llarg del dia)
Aquesta costa molt, a les 6 del matí no estic per masses somriures. M'hi esforçaré
8. Aprendre a dir que NO (algunes vegades)
Aquesta em costa molt, d'aquí be que no tingui prou temps per estar per casa!
9. Ser més organitzada amb la planxa (aquest el tinc cada any, com costa!!)
L'any que ve el continuaré tenint, no hi ha manera.
10. SER FELIÇ
Aquest com el primer ho inetento pero costa molt quan les coses no et van de cara.

Em sembla que hauré de posar els mateixos proposits per l'any que ve.