dimecres, 23 de juliol del 2008

SOMNIS

Avui he tingut un somni realment extrany, estic en tot el procès de la feina (que encara no tinc clar com acabarà!), normalment no recordo res del que sommio, però noi avui no sé si és pels personatges que m'hi sortien o què però no me'l trec del cap.
Si hi ha algú que els sapiga interpretar, dons el convido a dir-me que vol dir:
Anava jo amb la Dolly (vaig treballar amb ella fins que es va morir ara farà 12 anys) i em portava a un lloc on hi havia força gent, sobretot nens d'uns 8, 10, 12 anys, i em feia seure a unes cadires disposades com en aquell joc de les cadires, al mig d'una sala dues files de cadires donant-se l'esquena, ens asseiem al costat d'altre gent, i quant estava asseguda m'adono que al sostre està ple d'unes terenyines molt, molt espesses i on s'hi veuen com uns tubs, que quan m'hi fixo bé són els nius d'unes aranyes (més o menys com la de la foto!), n'hi ha de grans, de petites, vaja de totes mides. A mi em fan pànic les aranyes i li dic a la Dolly ostres marxem aixó està ple d'aranyes i començo a espolsar-me, ella que em diu: tranquila seu que no et faran res, però els nens ja s'han adonat de la meva por i s'acosten amb les aranyes a les mans i me les volen tirar a sobre i noto sobre la meva pell el contacte amb les potes de les aranyes....
I aquí m'he despertat tot espolsant-me i mirant per tota l'habitació a veure on eren les maleïdes aranyes.
Encara tinc l'angoixa del contacte...
He buscat per Internet i em diu que sommiar amb aranyes és bon presagi, però una amiga que en té un llibre m'ha dit que no... ara ves tu a saber....