dilluns, 7 de juliol del 2008

UFF!!

Uff!! quin dia avui, apart de ser dilluns i estar ennubolat. És un dia que no em bé de gust, avui començo la setmana, no sé com anirà (ningú sap com anirà!) d'entrada tinc la impressió que serà una setmana llaaaaarga.
Que què m'ho fa pensar? dons que a la feina tinc la màquina on faig bona part de la meva feina parada, li han de canviar una peça, fa 10 minuts acabo de rebre una trucada per demanar-me una feina que la necessiten per demà, tinc una feina que l'han de venir a buscar avui i ara me n'adono que hi falta una paraula, i no una paraula qualsevol sinó el nom de l'establiment! com se'm va passar? no ho sé! ara quant vinguin fer veure que no me n'he adonat!
Aixó nomès per començar el dilluns!
Tinc ganes de fer vacances, nomès per a descansar, tampoc puc anar enlloc! jo no em puc permetre fer un viatge cada any, els trobo molt cars. Farà 3 anys en varem fer un, a Egipte, 12 dies, FANTÂSTIC!! però ens va costar recuperar-nos economicament força temps. Nomès podem viatjar cada 3 o 4 anys, aixó anant bé, si les coses no van massa bé la cosa ja s'allarga més, però que hi farem tampoc no m'en faré mala sang per no fer un viatge a l'any, descansaré que també m'anirà bé.
Bon dilluns a tothom!!!!