dimarts, 20 de maig del 2008

Carnet de conduir

Avui estreno blog i l'estreno amb la notícia que el meu fill s'ha tret el carnet de conduir.
Si, te els 18 anys fets, al novembre passat i ja te carnet, a la primera, quina diferència amb mi, jo vaig necessitar anar-hi 5 cops per tenir-lo.


Reconec que: és bo tenir-lo, però a mi no m'agrada conduir.....

et dona independència, però a mi no m'agrada conduir.....

Que voleu que us digui, no m'agradava ni quant tenia 20 anys imagineu-vos ara que ja he arrivat al mig segle i que les carreteres en van plenes de gom a gom, de cotxes vull dir i de conductors que no en saben, i de conductors que es pensen que estan al circuit de Montmeló.
Be, és a mi que no m'agrada conduir, i aquest no és el cas del meu fill, a ell si que li agrada, i espero que sigui un bon conductor, que sigui prudent. Felicitats fill meu!!!