divendres, 30 de maig del 2008

SENSE FEINA

Està a punt de passar el que em temia de fa temps, l'empresa on treballo vol tancar però li sap greu i no se li acut res més que demanar-me que l'agafi jo!
M'ho van demanar fa temps i els vaig dir que no, varen fer la roda a la resta de personal (nomès 4) i tothom els va dir que no, els altres tenen altres históries, un està a punt de jubilar-se, l'altre ja té una empresa que ara la portarà a temps total i l'altre ja ha trobat una altre feina. Ara ja no volen aguantar més, diuen que hi perden calés, de fent estant pagant encara els ERRORS de l'antic gerent i el que va deixar penjant, i han tornat a mi dien-me que sóc la persona perfecte, que jo m'en sortiria...etc, etc, etc. Jo ho agafaria partint de 0, o sigui sense els deutes i amb la cartera de clients........
Que voleu que us digui, estic a punt de fer 51 anys, no tinc ganes ara de tenir la responsabilitat d'una empresa i menys portar-ho jo tot, perque, clar diuen que donaria per viure a 1 persona, i això vol dir fer tots els papers de l'auca.
De totes maneres la decisió és sumament difícil:

Si ho agafo és un gran problema que es tradueix en més feina, més hores, més maldecaps i menys temps per a mi.
Si no ho agafo per contra és tornar a fer cua a l'oficina de l'atur, aguantar a unes persones que sembla que treballin per força i que es creuen superior a tu perque son funcionaris, i, buscar feina, ara amb 51 anys.

No sé que fer, bé si que sé que no vull agafar les regnes de l'empresa, però per altre banda em sento culpable de deixar que tanquin l'empresa.
Tot plegat un bon mal de cap, i ho he consultat al coixí tota la nit i no m'ha donat la sol·lució...