dilluns, 30 de juny del 2008

ANIVERSARI

Avui és el meu aniversari.
A mi em costa molt expressar-me, encara no sé que em va empenyer a començar un bloc, quant tot el que s'ha de fer és escriure.
Les idees se m'acumulen i volen sortir totes a l'hora i aixó provoca que del què dic no s'entengui absolutament res o si s'enten, siguin un garbuix de pensaments sense cap fil conductor.
Ja veieu he començat dient que era el meu aniversari i he continuat dient que no sabia expressar-me, com si una cosa anès lligada a l'altre.
O potser sí que van lligades?
Potser el fet de fer anys (i en son uns quants ja!) fa que comenci parlant d'una cosa i acabi amb una altre totalment diferent.
La gent quant arrivem a una mitja edat solem fer conya amb el:
"Si no fos...",
"això és que m'ataca l'alzheimer...",
"semblem una colla de l'INSERSO..."...etc
Semblen frases totalment inofensives però... les creiem de veritat?
Perque jo el si no fos...si que quant arrives a una edat no estàs com als 25 anys, és veritat, però les altres? les creiem de veritat?
Jo no vull tenir l'alzheimer, perquè dons fem broma d'una enfermetat que és molt dura per qui l'ha de patir i per qui ha de tenir cura de qui la pateix? Fent-ne broma hi ha menys possibilitats que vingui?
Mare meva com estic, serà que em costa fer-me gran?