dilluns, 2 de juny del 2008

FELIÇ ANIVERSARI FILLA

Dissabte dia 31 de maig va ser l'aniversari de la meva filla, va fer els mateixos anys que tenia jo quan em vaig casar, i la veig tan jove! quan jo els tenia no m'hi veia tan, suposo que ella tampoc s'hi veu.
Va ser la primera i a més totalment buscada, no va ser un embaràs fàcil almeny al principi, però en tinc molt bon record ja que en teniem moltes ganes.
Era al principi de les ecografies i tothom (o la majoria que se les feia) era per saber el sexe del fill que esperava, nosaltres no ho varem voler saber i ens varem passar l'embaràs especulant amb els noms i és curiòs però nomès ens varem posar d'acord amb el nom de nena, amb el de nen no hi va haver manera.
N'ha passat de temps! ... però aquest record perdura com si fos fa un dia, és curiòs!
FELICITATS FILLA!!