dijous, 19 de juny del 2008

LA MORT

Avui m'han donat una mala notícia, bé més una notícia trista, perque una mala notícia seria que t'has quedat sense feina, que t'han robat el cotxe...etc, una notícia trista, per a mi és quan et diuen que algú que coneixes s'ha mort.
I aixó és el que avui m'han dit quan he despenjat el telèfon: la Dolors de Can Seva l'han trobat morta!. Així de cop, ahir estava la mar de bé, avui ja no hi és.
No erem amigues, ens coneixiem (el seu fill és amic del meu), però bé, ja ens coneixiem de poc abans de tenir els fills.

La meva filla no suporta escoltar les lloances d'algú quan s'ha mort, diu que aquestes coses s'haurien de dir (si són veritat!) al davant de la persona en qüestió i si no callar. Jo no la lloaré pas a la Dolors, primer tampoc la coneixia tan com per dir com n'era de bona, el que sí puc dir que estava "obsesionada", bé no sé si és la paraula exacte, per la mort del seu sogre a qui va cuidar fins al final, i per la marxa del seu fill a treballar a Tenerife, això últim em sembla que és el que portava més malament, però ho acceptava: si que vols, bé han de fer la seva! això és el que em va dir la última vegada que varem parlar, i d'aixó fa 15 dies.

Dolors ja has arrivat al final del teu camí, ara en continuaràs un altre, endavant!