dissabte, 2 de gener del 2016

NOVA BUFANDA CIRCULAR

BON ANY A TOTHOM!!!




Aquí us deixo la meva nova creació, és una bufanda circular, és la Bufanda model Anna, està feta en "punto arena" o traduït, està feta en punt de sorra, un punt molt fàcil que vaig trobar per internet, s'hi troben moltes coses a internet!!!
A totes les meves "creacions" els hi poso un nom per personalitzar-les i hi poso el nom de la primera persona que me l'ha fet fer.
Així també tinc la Bufanda Judit, un nou model amb un punt calat preciós:



També tinc els peücs per tenir els peus calentons aquests hivern (quan faci més fred!):



Ja veieu que hi ha una mica de tot, fins i tot una jaqueta de senyora amb negre:


Si voleu una bufanda o alguna cosa petita per a Reis encara hi sou a temps, per una cosa més gran hi ha un plaç més llarg.

Fer mitja em relaxa i m'agrada i per aquest motiu no vull fer les coses amb pressa, sempre surten millor si qui ho fa ho fa de gust i s'ho passa bé fent-ho!!!

D'aquí uns dies us ensenyaré més coses!!!!