dissabte, 3 de febrer del 2018

MOLTA FEINA

Hola gent que segurament m'heu deixat de seguir perque fa molt temps que no dic res, això no vol dir que hagi estat aturada, he fet molta feina.
Crec que fa quasi dos anys que no he escrit, en aquests dos anys han passat moltes coses i moltes d'aquestes coses m'han omplert el meu temps més del que hauria estat desitjable. He continuat fent els meus treballs de mitja i ganxet, bàsicament per la família, i algun encàrrec per algun amic/amiga.
Avui no ho mataré pas tot d'un cop, com que soc força negada per tot això de la tecnologia, m'he fet un garbuix amb comptes, contrasenyes i tota la pesca, ara ho he solucionat (no sé fins quan) i he pogut tornar a accedir-hi.
He fet un compte d'instagram pels que em volgueu seguir que és diu @me_meu i on penjo tot el que faig.
Aquí un resum de tot el que he anat fent:


Una armilla amb llana gruixuda feta d'una peça i amb acabats de ganxet.



Una bufanda circular feta a punt anglès molt calentona.


Una altre bufanda circular feta amb punt de sorra.


Una estrella de Nadal, la felicitació que vaig fer servir al Nadal del 2016.


I aquest és un petit mandala que forma part d'un projecte que vaig fent molt a poc a poc i que quan estigui acabat del tot espero que agradi molt, d'aquest projecte ja n'aniré informant.


Un jersei amb dos caps de diferent color, el negre i el granat i cosit pel revés, aquest va ser un encàrrec d'un amic a qui vaig fer esperar més del que hauria volgut, sort de la confiança, però de vegades.....



Aquest hivern ens hem vestit de groc, malauradament encara hi anirem un temps més, vaig fer aquest xal que es diu Cua de drac i que és molt fàcil de fer amb dos colors, el groc és un color que mai m'agradat massa per vestir però aquest cop no tenia cap excusa i per no fer-lo tot groc el vaig combinar amb color ocre que sense ser groc no marxava de la paleta, el resultat ha quedat força efectiu i el més important és que escalfa molt i aixó és important aquests dies que fa aquest fred.



I aquest està a mig fer, també és un xal cus de drac però fet amb un fil molt prim i treballat amb unes agulles més gruixudes, la llaneta te diferents tons que li donen un aire tornassolat que a mi m'agrada molt i amb el lila que és un dels colors en que em sento més comode.

Doncs ja veieu, intentaré estar més per aquí i anar ensenyant el que faig, amb l'esperança que algú algun dia descobreixi aquesta pàgina.
Molt bon dia tingueu tot i molt bon any 2018.
SEGUIM.....................................