dimecres, 1 d’agost del 2018

NO PARO!!

Fa molt temps que no hi penjo res, intentaré ser més constant, però ja us aviso em costa molt.
Vaig fent cosetes de mitja però les faig per a mi i per la família i continuo treballant en un projecte de ganxet que quan el tingui fet ja el penjaré.
Volia comentar que des de l'octubre passat he tornat a dibuixar, dic tornat perque ja ho havia fet fa molts anys, sempre m'ha agradat molt dibuixar, des de que era ben joveneta ja em mirava com el meu pare ho feia, ell en tenia molt bona mà també. De més gran vaig tenir com a professor a l'Eduad Xandri a qui no li agrairé mai prou que em fes perdre la por a l'espai, solia fer els dibuixos molt petits, m'espantava tot el llenç fos paper o tela, en blanc. Amb ell vaig conèixer el carbó, la goma i el difuminador, també vaig conèixer l'oli i una mica l'aquarel·la, també vaig tenir més endavant a en Ferran Sanz, amb ell vaig descobrir els pastels, les barres i els llapís, després a l'Escola d'Art de Vic vaig tenir com a professor Eusebi i la Dora de dibuix on vaig fer servir molt grafit i a en Toni que em fa fer perdre una mica la por i a llençar-me amb el color, de totes maneres no ho va aconseguir gaire, en aquell moment sí però encara em costa ser més atrevida amb el color, i finalment després de molts anys i gràcies a les noves tecnologies vaig descobrir l'Urban Sketching de la mà de la Teresa Saumell i aixi fent un grupet ben xiroi amb la Teresa (profe), la Teresa, la Núria i més tard la Marina ens trobem cada 15 dies i dibuixem al carrer, als parcs i quan fa mal temps dins d'algun local, i avui és el que us vull presentar els meus dibuixos:



Aquests son els primers, el de dalts a la Plaça dels Màrtirs, el segon a la Plaça Major de Vic



El de dalt és al Passeig i el de baix una vista de les Adoberies de Vic. 

En tinc més però de moment us deixo aquest petit tast, d'aquí a uns dies uns quants més, de mica en mica hi vaig agafant més l'aire, fins i tot quan vaig anar de vacances a Roma em vaig atrevir amb el Colisseu, el proper dia el penjaré.